Més visibilitat que mai a OT

Concursant d’OT 2023. Foto: Prime Video

L’edició d’OT 2023, que aquest cop s’ha emès a través de la plataforma Prime Video, s’ha caracteritzat per una gran representació del col·lectiu LGTBI+ entre els seus concursants, així com en les actuacions, les relacions personals i els missatges que han llençat durant el directe 24 hores.

Dels 16 concursants d’OT 2023, 10 d’ells són LGTBI+. Gràcies a això, s’han establert relacions de parella, shippejos (la voluntat per part dels fans que dues persones s’emboliquin o estiguin juntes) i dinàmiques de respecte envers el col·lectiu LGTBI+. De fet, un dels crits característics dins de l’acadèmia d’OT era ‘Go lesbians!’

Pel que fa a les gales, les actuacions han tingut un caire molt més LGTBI+ que en altres edicions, tant pel que fa a la manera de relacionar‐se i mostrar‐se dalt de l’escenari com pels estilismes amb els quals es vestien els concursants.

A més, una de les parelles ‘oficials’ que han sortit de l’edició són la del Juanjo i el Martin, als quals s’ha pogut veure de manera tendra i afectuosa durant gran part del concurs. Des que OT va tornar al 2017, el seu impacte a les xarxes és innegable i s’ha convertit en un aparador d’allò més excepcional.

Les claus

  • Llibertat: Emetre OT 2023 a Prime Video ha permès als concursants tenir més llibertat dalt de l’escenari pel que fa a certes actituds.
  • Suport: Els participants han rebut suport i acompanyament per part de l’equip d’OT 2023 per mostrar-se obertament LGTBI+.
  • Visibilitat: El clima de visibilitat dins de l’acadèmia ha facilitat que els concursants s’obrissin davant de les càmeres sense complexos.
  • Públic: L’èxit de l’edició recau en la rebuda per part del públic, que ha estat al peu del canó per donar veu a les reclamacions LGTBI+.
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram